DU VET VAD VI GÖR, NÄR VI GÖRE, BA GO GIRL!

Hej!

Jag skaffade blogg eftersom jag vill skriva minst ett inlägg per dag under hela sommaren. Sedan kanske det blir en vana och jag fortsätter med att blogga. Det som fick mig att börja var hur sommaren har fått en underbar start. Så från och med nu ska jag skriva ner vad jag gör varje dag för att sedan kunna kolla tillbaka på alla minnen.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har bara varit hemma och haft en dag för mig själv. Det har jag verkligen behövt. Imorgon börjar min utbildningsvecka på Televinken. Från måndag till torsdag ska jag på utbildningsvecka på min (kanske blivande) arbetsplats som ligger utanför Sundbyberg. Mån-ons ska jag vara där mellan 17.00-21.00 och sista dagen, tors ska jag vara där från 17.00-20.00. Jag känner mig hur taggad som helst på att jobba där för de som försäljare. Kommer tydligen sälja el-avtal.Imorgon åker dessutom en vän till mig till Kuba. Kommer sakna honom ganska mycket. Men man behöver tid för sig själv lite då & då.

Puss och kram! / Aida


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju din pojkvän jakob som åker och inte vän .

2010-06-13 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0