DIRTY PICTURES

EY YOO Det är Caro här och gästbloggar.

Dagens Caro låt:
Just nu är Aida på sin provvecka och lär sig massa shit om elavtal och olika försäljningstekniker, är så jävla avis.
Försöker att inte visa det, men det är svårt :D
(för jag tackade inte nej till det där ^^ )
Jag sitter dock hemma och tar det lugnt.



Tänkte ta och visa lite minnen som jag delar m Aida. Det här kommer bli typ 0,1 % av alla våra minnen tillsammans, och nästan varenda en är så fkking svåra att förklara. 
För bakom varje bild jag nedan, finns det tusen minnen. Jag menar verkligen TUSEN minnen.

DANSUPPVISNING; typ DECEMBER




PROMENAD PÅ MARIATORGET före/efter dansen: fortf. 'typ DECEMBER'



Skön cam-dag hemma hos mig: APRIL







En chilldag hemma hos en kompis: MARS


Första doppet 2010, Rålis: tidigt i MAJ


Andra doppet, Rålis/Cool flotte: MAJ


Sen finns det en miljon andra bilder att visa. Men de finns på andra kameror och tekniska uttrustningar.
Så det var bara lite av vår flippade värld.
I LOVE U BOO, more than pictures can say.




Kommentarer
Postat av: Jaki

hej, det gör jag själv haha!

hur har din dag vart?

2010-06-14 @ 19:43:59
URL: http://javierortega.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0