SPARADE SMS

Jag har absolut ingenting att göra så jag ska skriva ner de få sms:en som jag har sparat på min mobil på sistone och de gångerna jag har kommit ihåg att spara. Dessa sms betyder ganska mycket för mig. När jag känner mig ensam sitter och bara och läser dessa sms. Det finns även som sagt andra sms som jag glömt spara, så ta inte illa upp som läsare om du känner att jag borde sparat ditt sms. Jag skriver bara ner några av de få sparade.
 
"Ville bara säga tack för ikväll. Du är underbar att hänga med. Den här veckan kommer du ha fett kul, du ska flippa sönder, hänga med sköna människor och vara en bra dotter haha <3 sakna mig lite så där om du vill. Massa pussar <3 Du vet att jag kommer tänka på min vän"
 
"Godmorgon älskling. Du vet att om man vaknar bra så går hela dagen bra därför tänkte jag smsa dig nu så när du vaknar så mår du bäst eftersom... Du är den absolut sötaste flickvännen man vill ha. Du gör allt för mig och det är det som jag dör för (delvis) för att inte tala om din utstrålning. Ditt extremt söta skratt och dina otroligt lena kinder. Jag älskar och saknar dig. Hoppas du får en fortsatt bra dag min ängel :$<3 / din..."
 
"Min kära älskling! Jag vet inte om du sett det men du lär se att vi inte längre är gifta på facebook längre! Förlåt :( Men nu har jag en fråga? Vill du vara min fru ändå? :) Jag vill inte förlora dig bara för att en kille kommer in i mitt liv... älskar dig <3<3"
 
Jag tycker om er människor.
pussar och kramar
btw, måste bara klaga på vädret som har varit igår & idag: USCH USCH USCH!
Random bild från Liljehomlen (början av sommarlovet) på mig och en vän!

Kommentarer
Postat av: carro

skiiiiittaggad på att läsa din blogg.

DU VET VAD VI GÖR NÄR VI GÖR DET BA GO GIRL! <3

2010-06-13 @ 22:08:34
URL: http://vibed.blogg.se/
Postat av: elin

åhhh fan vad söt du är älskling! Du kommer alltid att vara min fru, no matter what <3

2010-06-13 @ 23:07:18
URL: http://mormor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0