SAVE TONIGHT!

Idag ska jag först träffa Milko och kanske dra till rålis med några andra med vattenpipa och skön musik. Senare ska jag dra till jobbet som idag börjar kvart i fem. Jag är sjukt nervös idag. Har alltid varit taggad inför jobbet. Men nu är det en "vanlig" dag på jobbet. Vi ska bara ringa kunder och försöka sälja. Det är hur nervöst som helst eftersom du kan inte ha ett leende att arbeta med. Det är inte face-to-face. Ditt enda verktyg är din röst. Du måste snacka som om du inte läser något. Du måste snacka som om du kan allting i huvudet och att det bara är dina egna meningar och du måste ha flyt i det du säger. Du måste dessutom "leda" samtalet. Du får inte låta kunden gå över till någonting som du inte har en skit aning om. Ungefär det plus hur mycket annat måste du kunna för att vara telefonförsäljare. Så... önska mig lycka till nu!
 
puss och kram
hörs senare


Kommentarer
Postat av: elin

sv: jaa det är jag som har tagit bilderna min finaste fru :) <3

2010-06-17 @ 19:32:07
URL: http://mormor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0