ÖVERTAGGAD

Rubriken förklarar modet just nu. Har precis vaknat men jag känner mig så sjukt övertaggad. Helt galet. Nu på sistone är det så varje dag. Jag vaknar runt 9 av att jag är kissnödig. Efter att jag ställt mig upp, gått och kissat och kommer tillbaka till mitt rum för att gå o lägga mig igen får jag syn på min vackra dator som bara står där och facebook ropar på mig från den mörka skärmen. Så... nu är jag här. Känner mig hur taggad som helst. Om ett tag, typ om en halv timme eller något kommer jag bli trött igen och då kommer jag gå och lägga mig igen.
 
Idag ska jag träffa min baby boo - CAROLINE! HAHA, det skämmigaste jag sa framför henne va faktiskt då jag hade glömt bort hennes namn. Jag och Caro satt på donken på Hötorget med Angel och Caros kompis (sofia). Jag skulle typ ropa på henne eller va fan jag skulle göra, så ropar jag "C A R O L I N A" istället för det söta namnet Caroline. HAHA, fy fan vilken feeeeet blick jag fick. Där dog ganska mycket inom mig. Blev helt stum men sen efter mindre än en minut gick den känslan bort och jag började garva åt henne. I'm sorry Caro, Ouuuw, walla jag svär, hur ska du kunna förlåta mig? HAHA
 
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0