NOTHING ON YOU BABY!

Godmorgon.
JAG BARA KÄNNER DET. DÄ GOOA GUBBAR DE ASSÅ!
Jag bara känner att jag har vaknat på heeelt rätt sida. Jag har precis tagit mig från sängen till min dator. Utan att ha ätit eller något. Jag bara känner att modet är 100%.
Igår kom jag hem lite sent för att kunna "kvälls-blogga". Eller jag satte mig inte ens vid datorn igår kväll.
Dagen började med att jag åker in till stan och träffar Friggidi FRESH. Går runt ett tag bara och snackade. Mötte senare upp Caro och Lillen. Just precis när jag träffade dem kom jag ihåg att jag måste berätta min sjukaste dröm någonsin till Freshan. Han sa att jag borde kolla upp det i en bok som är typ "dröm-lexikon". Vi drog senare till en bokhandel och jag ville kolla upp vad min dröm betydde. Boken var som ett vanligt lexikon: bokstavs-ordning och man sökte efter det drömmer i stort sett handlade om. MEN VA FAN! Boken hade inte ens orden: Vänskap. Kärlek. Otrohet. Svek. Lögner. Orden som jag såg fanns var helt random ord t ex: Trä (på trä stod det: se träd.) Hus och byggnader. Jaja, efter att det började närma sig till att åka till jobbet träffade vi Angel, Robert (typ som en bror för mig) & Sanny (Angels kusin). På jobbet gick allting bra.
 
När jag kom hem satt jag och familjen och åt mammas goda wok framför en hur grym film som helst. Hann tyvärr inte se klart den eftersom jag somnade. Men jag ska nog se den antingen ikväll eller imorgon.
Puss & kram
Bild: Så häääär jätteglad
Tagen: Nyår 2010, första året jag fick fira utan mamma och pappa, STOR FLICKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0