LOVE U GUYS!

Vilka trogna läsare jag har fått. HAHA
Dagarna jag skitit i och blogga har jag ändå haft bloggläsare. Det är ju hur bra start på en "karriär" som helst, ahhaa nej jag driver. Som de flesta säkert vet själv så ska jag bli psykolog/terapeut när jag blir äldre. Jag läser sam/ekonomi i gymnasiet nu för att lära mig starta upp ett nytt företag. Lära mig allt om marknadsföring och hela bunten. Sedan hade jag tänkt att jobba och resa efter gymnasiet. Efter det hade jag tänkt att plugga psykologi eller något liknande på universitet för att nå mitt mål.
Vad ska ni läsare bli hade ni tänkt er, (om ni redan inte jobbar med ert dröm-jobb, isf vad är de för jobb)?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0