"LÄGG NER DITT VAPEN

... om du inte vill spendera livet i en cell"
 
Gårdagen slutade med att jag som sagt drog hem till Caro efter jobbet och hyrde två helt underbara filmer. Eller ena var ju psykos-film och den andra hann jag bara se första 10 minuterna innan jag somnade djupt. Idag drog vi först till husby-badet med Caros brorsor. Jag satt och kollade på de bada eller så låg jag och solade utanför eftersom jag absolut inte hade någon lust att bada. Drog senare till Kista och såg att Fight Night Battle var där. MC Kiko och deras gäng var där. Det hände inget speciellt så jag och Caro rörde oss mot stan. Träffade Freshan och hans jobbiga kompis. Men jag överlevde.
 
Dagens höjdpunkt:
- Du ska akta dig för mig / jobbiga kompisen
- Jahaja, så du slår tjejer också? / jag
- 100% ;) Och så gjorde han värsta konstiga minen som fick mig och Caro att nästan tappa andan av garv. Helt psykos grimasch!
Puss & kram
bild: tagen nyss

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAH till kommentarerna xD va var det för filmer!? :)



PUSS

2010-06-19 @ 09:40:11
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0