KLOCKREN!

Hahaha, jag har precis vaknat och jag kollar igenom lite bloggar.
Läste en helt underbar kommentar till en lite, si så där... väldigt dålig bloggare - om man nu kan säga så!
nämner inga namn, här kommer kommentaren:
Tänkte ge dig några orsaker till varför du är och aldrig kommer vara, ehum, "______________". 

1. Du skriver som en tolvåring. Lär dig stava, det är lite pinsamt att du har en blogg som heter "______________" när du stavar som en tolvåring, dock så är det lite acceptabelt eftersom att du inte är helsvensk. Hehe. (Notera att jag inte heller är det, men det betyder inte att jag beter mig som ett barn)

2. Dessa bilder du tar på dig själv är väl lite väl överdrivna? Mobilkamera framför spegeln, klär ut dig till en "thug", klär sig som en idiot. Mr. ______________, det är INTE coolt att ta bilder halvnaken med en mobilkamera framför sin spegel. Det är INTE coolt. 

Införskaffa dig en riktig kamera och ny klädstil.

Juste, vi har redan en kung, och det är fan inte du.

Au revoir.
vi får hoppas på att det blir extra fint väder idag!

Kommentarer
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Ni som håller på med photoshop kan ni någon/några bra hemsidor som man kan ladda ner brusches och olika texstilar, kan ni va så snälla åh länka dom till mig?(a)

2010-07-05 @ 23:42:57
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0