KÄRLEK/VÄNSKAP

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Skulle ALDRIG förlåtit honom. Men kanske skulle lärt mig och leva med det med honom eller inte

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
Ja. Drömt om det hela mitt liv. Vilken prinsessa vill INTE gifta sig?

Blir du lätt kär?
Neeeej då!

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?
Blicken/ögonen. Charmen

Vad är det mest avtändande du vet?
När killen "klipper" modet!

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Det är ju ganska viktigt. Men man behöver inte ha allting gemensamt. Det måste finnas olikheter också.

Hur länge varar dina förhållanden?
Så länge det bara går?

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja!

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Det håller jag för mig själv :D

Hur raggar du?
Med blicken.

Har du en ”utseendetyp” hos killar?
Nja, det är olika. Men helst brun, ljusa/mystiska ögon!

Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Jag skulle inte göra det!

Vad tycker du om one night stands?
nej, nej och nej!

Hur är du som flickvän?

Ge mig kärlek, jag ger dig dubbelt så mycket kärlek. Visa mig hat eller reta upp mig, då gör jag ett helvete för dig :)
Men den viktigaste kärleken är vänskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0