kanske borde fortsätta blogga?

Hejsan!
Blev nyss peppad av en "kompis" som ville att jag skulle fortsätta blogga eftersom min blogg är "klockren" och att den är så rolig eftersom den handlar så mycket om mat. HAHA
Idag har jag varit på jobbet från klockan 13.00 till 21.00.
Som jag kanske sagt tidigare så har jag tappat bort mina nycklar någonstans. Så när jag kom hem så fick jag vänta i drygt en timme tills någon kom och öppnade dörren. Under tiden gick jag hem till en gammal kompis och fick låna hans mobil för att ringa min pappa.
Jag har inte sålt någon på jobbet än... Hur ledsen som helst över det och jag känner hur pressen bara värker inom mig. MÅSTE sälja något. För er som är miljö-intresserade så har jag grön el att erbjuda på inköpspris. Så hör av er om det låter intressant för mer info.
Dagens bästa: två billys pizza under lunch tid, mums!
dangens sämsta: brände mig i gommen för att sista pizza biten var så varm!
 
Imorgon jobbar jag från 17.00 till 21.00. Ska träffa Caro och en annan kompis innan jobbet och jag får väl hoppas på minst 2 sälj imorgon. Önska mig lycka till!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0