JAG HAR TRÅKIGT

Dagens vill ha: MAT
Dagens frukost: inget (än)
Dagens klädsel: mysigt
Dagens smink: Inget
Dagens frisyr: Boll
Dagens saknad: en människa
Dagens humör: HYPE
Dagens bästa: Musiken
Dagens sämsta: att jag inte ätit än
Dagens låt: Dirty picture - Taio Cruz
Dagens lunch: Inget (än)
Dagens middag: Funderar på sallad
Dagens ord: sug
Dagens Tv-tittande: ingenting alls
Dagens läsning: bloggen
Dagens måste: Utbildnings skiten
Dagens dricka: Inget
Dagens köp: Inget
Dagens träning: Ställde mig upp efter att jag låg i sängen
Dagens tråkigaste: orkar inte ta mig till köket
Dagens roligaste: att jag ska äta snart :D
Dagens finaste: solen
Dagens mående: HYPE


J A G   S A K N A R   A G A D I R (lite)!

Kommentarer
Postat av: lorena

AHAHAHA; DINA TOAR ÄR SNEA :O :D puuuuuuusssss <3

2010-06-14 @ 11:50:21
URL: http://solorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0