INTERNET

Hello guys!
Mitt internet knasar hur jävla mycket som helst så jag jag tänker inte ens tanken på att svara på kommentarer eller skriva nya intressanta inlägg. Så jag ska nog ta och stänga av datorn och kolla film på tv.
Btw, dessa saker är ett måste innan jag går och lägger mig.
  • Tvätta bort sminket
  • Borsta tänderna
  • Använda min favorit-hudkräm (Tack Caro)
  • Sätta upp håret
  • Byta om
  • Sätta mobilen på laddning
  • sov!
Ja, det var ganska ointressant kan jag faktiskt hålla med om. Men men, man kan inte BARA ha intressanta sidor! hehe.
Puss och kram
HELT nyvaken på bilden!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag tar kort med en Sony DSC-W180

2010-06-15 @ 07:36:37
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0