IN DA HOOD

"- Ja hejsan, mitt namn är Aida och jag ringer från Telge energi.
- HUR HAR DU FÅTT TAG I DET HÄR NUMRET?
- Jo... hehe, jag har absolut ingen aning om hur, men ditt telefonnummer står med i våra telefonlis...
- DU HAR KOMMIT TILL ___ RIIING AAAALDRIG HIT MER!!!
*klick*
- Eehm... okej :("
Ja, så här gick mitt sämsta samtal till. Det bästa samtalet jag hade tog 20 minuter och jag sålde ändå ingenting. JÄVLA HELVETES SKIT! Jag hoppas bara att jag blir anställd. Beskedet kommer jag få imorgon.
 
Nu är jag hemma hos min älskade Caro. Vi ska dra ut ett tag och softa och hyra film med hennes söta lillebror. Kommer skriva mer när jag kommer hem. Puss och kram

bild från några månader sen hos Caro!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv:Nej,Helmer är inte min,men däremot är han son till min söting Ove:D

Om du kollar i kategori listan jag har på hundar så är han med där i inlägget "foto" Han är på Bild 1 och 3:p Han ser ut som en boll på bilden!

2010-06-18 @ 20:56:11
URL: http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0