I'M SUPPOSED TO DIE TONIGHT

"Ja, hejsan, mitt namn är Aida och jag ringer från Telge energi." Ungefär så här kommer jag starta alla samtalen som jag jag förmodligen kommer göra när jag blir anställd. Som sagt har jag ju varit på min första utbildningsdag idag och det gick hur bra som helst med lilla söta Angel, förutom att jag var hur hungrig som helst. Slutade med att jag frågade om det fanns någon pressbyrån eller något i närheten och vår "arbetsledare" gick och hämtade knäckebröds-smörgåsar till allihopa. 
  
Jag har varit hemma ett tag nu. Ätit och bara tagit det lugnt med luren vid örat och pratat med söta lilla Caro. Fast än vi ses varje dag är det för lite tid. Nu på sistone har vi börjat snacka i telefon varje kväll och berättar om onödiga detaljer som är helt meningslösa, men dessa samtal är hur jävla grymma som helst.
 
Imorgon ska jag vara inne i stan runt 1-2 och träffa min gulliga väl Milko AKA Fresh. (Här är även hans blogg: snfmusic.blogspot.com). Imorgon ska jag som sagt oxå på utbildningen från 17.00 till 21.00. Fresh kanske också hänger med.
 
Nu har jag inget mer att skriva. Så tänkte tipsa lite sköna låtar som Mr. Fresh gjort.
STOR TUMME UPP TILL DESSA LÅTAR. (Hans nya låtar kommer släppas på hans blogg nu i veckan)
http://www.myspace.com/seriousasfresh
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0