CARO #2

Caroooline här! 
Aida är i duschen och tvättar bort all skit.
Så jag tänkte ta tillfället i akt att tacka er för er tacksamhet med en tackelse som jag säger tack med.
Hahahaha :D
När som helst ska vi börja fixa oss och dra in till stan för att se på lite kungligt bröllop.
Poliserna hoppas på höga löner medan jag och aida hoppas på lite ACTION! :D
Hoppas det vi hoppas på inträffar :)
Aidas dagliga adrenalinsfulla jakt efter kläder och smink pågår just nu.
Jag kommer få magsår snart av denna stress 
Vi ska nu fixa oss lite fiiiiiinare kronprinsessan och stjäla all uppmärksamhet.
hahaha
Nu ska jag i alla fall säga tack för mig med tacksamhet och tackar er för att tacka snällt. tack!


Kommentarer
Postat av: Linda

Aida det är så synd för du är en söt tjej men du har så otroligt mycket luft och tror så mycket om dig själv.det är avtändande

2010-06-19 @ 21:58:51
Postat av: Felicia

HAHHA fyfan.. fick ni ngn glimt!? skulle inte vilja va hemma just nu xD. skönt att va i sälen :P



PUSS

2010-06-19 @ 22:00:40
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: kajsa

Vad vacker Viktoria var! :)

2010-06-20 @ 00:46:20
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: Caro

Linda det är så synd att du är så feg att du måste använda ett fake namn och inte vågar stå för det du säger.

Tror det är någon annan än Aida som har mkt luft som vågar anse att en annan människa tror mkt om sig själv.. det säger sig själv vem som tror mkt om sig själv



2010-06-20 @ 11:50:23
URL: http://vibed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0