serious

Nu har det hänt ganska mycket. både runt privatlivet och "arbetslivet".
Jag har bara helt plötsligt sluta gå till jobbet. Jag kände bara för mycket press. Det kändes verkligen inte som att jag orkade mer. Jag sålde ingenting. Jag har inte sålt en enda och det var den tanken som fick att jag fick så mycket press och allting blev så stressigt. Samtalen blev stressiga och jag till och med drömde om jobbet på nätterna. Så jag kände att det blev för mycket och bara slutade gå. Jag vet att det var fel av mig att bara sluta gå. aj aj aj, nu måste jag sluta skriva om det här. Jag kan ta de här serious snacket senare. Nederländerna fick precis ett rött kort MUHAHA!
 
GO ESPAÑA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0