hej fredag!

Idag är det fredag. Jag ska till jobbet. Jag har jobbat varje dag sen i tisdags. Eller i tisdags och halva onsdag var det utbildning. Efter utbildningen började vi jobba direkt. Juste jag har glömt att berätta att jag slutade på mitt jobb och har börjat på ett nytt ställe. Telefonförsäljare, men jag säljer inte elavtal utan lotter. Det är garanterat mycket lättare. Eftersom vi ringer till våra befintliga kunder. 
Jaja, nog om det. Jag är hur jävla irriterad som helst. Jag fick en finne morgonen jag vaknade för att göra mig i ordning på första dagen i jobbet. och den här jävla finnen har fortfarande inte gått bort. Det är nog så för det mesta när det gäller mig. Det kan handla om ett viktigt möte eller någon fest man längtat efter eller något liknande. Det är inte världens största finne, det är en liten röding som bara sitter där. USCH!
Den här morgonen är jag irriterad på massa andra grejen också. Jag kanske nämnde att jag var och förlängde naglarna. Det var så att mina naglar var svart-målade när jag gick till salongen. Det svarta hade gått bort och man såg den färgen jag hade målat innan jag målade svart på som var gul. Jag är inte sån som tar bort och målar nytt. Utan har jag tur så går de bort av sig själv eftersom jag inte tycker om aceton (remover) för att fingertopparna blir så torra då. Anyways, hon tog bort det jag hade målat men det gula hade färgat av sig lite grand på mina egna naglar och jag ser det ännu. blä!
btw, man ser fortfarande lite ärr på ringfingret.
Bråk efter djurgården-aik. Blev påhoppad av 2 tjejer. Vet inte hur jag lyckades på ärret. Förmodligen att fingrarna drogs mot marken innan min (feta) smäll hahaha. Jag kom hem och fick skit och fick inte gå på derbyt två gånger. Sen fick jag gå igen :P hhehehe, tidigare var de ärr på lill- och lång fingret också

Kommentarer
Postat av: S

Tuffffingg

2010-08-09 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0